再訓醒5點...
令人心痛到不得了...最衰個死人的士司機急停車..搞到亞仔跌左落地呀!
入家姐度睇睇monty仔先......6點幾開始胃痛.....以為由9點食完個早餐冇食嘢搞到咁啦..
點知...晚飯完本應再出去飲嘢...頂唔順呀..返屋企抖抖睇吓有冇事再算啦....
一上到船就開始痛到眼淚都標呀...keep住痛..痛到我頂唔順呀....家姐叫我call白車去睇...
我想自己去睇呀..我唔想咁樣衰call白車呀..一諗起當你落車肯定10對眼以上望住...
但嘗試喺梳化落地....行唔到......再隔一陣..我堅決選擇自己搭的士!!
又唔知附近邊度有私家醫院...明知入得急症...冇兩..三個鐘唔洗走呀!
情況冇得選擇吓都要唯有咁啦.....
等等等等等........我越黎越頂唔順....同個男護講..佢俾張床我訓..我推我入去等...
好樣衰呀....勁多人望..我即刻用我條頸巾遮住個樣...
廿幾年從未試過訓呢啲床 傷心
呢個boxing day十分痛苦!!! 要同身邊擔心我嘅人講聲sorry!!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 piggy 的頭像
    piggy

    TSE CINDY的部落格

    piggy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()