尋晚同一個識左廿年嘅朋友食飯....
佢假設左好多問題俾我.........假如....................我會點??
我可以點??? 假設性嘅問題, 我可以真心去答你我會點做....
但事實呢????? 會唔會你想像中諗得太過簡單呢?
其實呢個朋友好清楚我個人.....當我未答嘅時候, 佢已經知道我個答案!!
臨走....出門口, 食店老闆同我講.." 你好cool呀...cool得黎有啲型"
哈~~~我唔識你...點可能對你熱情呢?
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 piggy 的頭像
    piggy

    TSE CINDY的部落格

    piggy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()