哈~~~~~~唔知錢多定假多呢?
我就放假去旅行喇..行程緊密~~~~
 
睇完我個blog嘅好友們對近來呢件事有好多評論, 有人估我會回應還擊,
有人亦覺得我冷靜, 唔會同你大吵大鬧, 因為我已經唔係以前嘅我,
你要選擇咁做, 破壞自己形象, 旁人只會對你呢個人批評, 冇好感.
sorry~~我冇損失!
最初都衷心希望你會搵到一個條件唔錯, 有修養嘅女朋友.
但係發覺...............
呵呵...好可惜你嘅擇偶條件出左問題, 樣唔靚都唔緊要, 最緊要有品囉!!!
當發覺我冇品去講呢件事嘅時候, 唔該諗返起因呀!
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 piggy 的頭像
    piggy

    TSE CINDY的部落格

    piggy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()