4月尾開始話cut, cut到今日打都仲打到, 究竟係因為你唔記得左要去做,
還是俾我再用落去呢???
反而我擔心你幫我白交電話費, 呢樣嘢你提出, 我唔知點解仲緊張過你..
我忍唔住喇...我今日搵男同事幫我cut左個no.
好彩我記性還好, 記得你id no. 搞掂喇!!!完左喇~~~
 
上星期自己又因為執嘢而又再發左次顛....
顛完後聽到某人對我講呢番說話" 有時已經冇可能再發生嘅嘢, 點解仲要去諗!"
可能因為我仲未放低, 我忘記唔到, 我知道你意思係想我快啲忘記, 快啲放低!!
做到就唔洗成日因為某啲事, 某啲嘢而令到自己咁顛!
我知你係想為我好, 見到我開心....
我會盡量去試!!!
I'M SORRY~~~~
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 piggy 的頭像
    piggy

    TSE CINDY的部落格

    piggy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()