尋晚喺fb留意到一位朋友呢排發生左問題...
一直都唔知原來佢生活得咁唔開心...佢竟然傻到自殺諗住去解決問題...
好彩冇死到....同佢傾左兩晚計...覺得佢已經諗通左好多..我亦都放心左!!
雖然冇話俾到好多意見佢...但起碼佢已經肯同人講佢心入面有咩唔開心..
我識嘅佢係收收埋埋...終於佢肯講出黎喇...佢舒服好多...
我明白到好唔開心嘅時候...會有輕生嘅念頭...
今日換轉到我去關心朋友...去開解朋友....好似無形中幫左佢..
我自己都開心左...
聽日又係新嘅開始..我哋要努力呀~~~朋友
 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 piggy 的頭像
    piggy

    TSE CINDY的部落格

    piggy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()