收到你電話, 問你一句喺邊, 你同我講搵唔到...咁搵唔到就解釋晒所有架喇咩?
我再問知唔知你女朋友有條類似嘅...你話一定唔會, 唔係囉....你咁肯定???
我再問咁你女朋友嗰條係咩黎架?? 你話冇必要同我解釋..咁又係..都解釋唔到..咁咪冇必要囉!!
我想問清楚, 想知清楚, 唔想怪錯人....但你反應咁激動做咩..講中左???
就算係同唔係得你兩個人自己知....呢條鍊唔見左我覺得好可惜, 但同時睇清好多嘢...
你要撐, 保護佢....咪証明你中毒太深囉!!!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 piggy 的頭像
    piggy

    TSE CINDY的部落格

    piggy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()