仲有一個星期中秋喇, 幾個月前想去做呢樣嘢...今日實行左喇!!!
半年後行呢一段路..感覺陌生..但其實行左11年, 好熟悉....
經過羽毛球場, 好多以前開心嘅回憶浮現出黎!!!
 
"做乜咁客氣買月餅上黎呀?? 而家返工做得開唔開心呀?? 咁多嘢你自己一個人點拎呀?? "
呢啲關心, 問候嘅說話, 我全部收晒放喺心.
一路睇返以前啲相, 一路睇返以前嘅嘢.....又令我控制唔到!!
 
尋晚臨訓, 諗起之前睇你嘅相簿, 見到你女朋友戴住條頸鍊同我有嗰條好相似,
提醒左我今日去你屋企一定要拎返....但我今日發現唔見左,
因為呢條頸鍊對我黎講好有紀念價值,係舊公司嘅一個日本高層
飛黎香港工幹教我哋新system時認識, 當年送俾我嘅生日禮物!!
其實之前有睇過你相簿見到都冇為意, 冇懷疑, 冇諗過...但竟然~~~~~~~~~~~~~~
我都唔希望諗到你咁差. 但冇辦法囉..呢個款式唔係一般女仔鍾意, 見到會買囉!!
唔屬於你嘅嘢, 唔該問左先好拎!
如果你唔認你拎. 條鍊又不嬲放喺你屋企, 呢樣嘢我100%好肯定喺你度,
咁點解會唔見???俾個合理解釋我囉!!!
 
 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 piggy 的頭像
    piggy

    TSE CINDY的部落格

    piggy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()