好親切嘅聲音 " 點呀...近排好嘛?? 大家放開啲咪開心囉 "
再一次因為呢個電話令到我失控......我知道你一直都好錫我, 好關心我...
我做唔到啲咩去報答你對我嘅好.......
經過上一次咁, 今次我同自己講..盡量控制, 唔好喊........
過幾日我見到你, 我唔敢想像到時會點....
 
以前唔需要為買嘢而煩惱, 好多時你會幫我安排, 會俾意見...
而家呢???????????
好煩
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 piggy 的頭像
    piggy

    TSE CINDY的部落格

    piggy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()