今日放左工..去醫院探伯伯....
第一眼見佢精神都唔錯,我忍得住冇喊!!可能佢太多親戚去探嘅關係..都唔敢停留咁耐..
我只不過陪左佢半個鐘頭咋....當我走嘅時間...我捉住佢隻手同佢講....."伯伯..我遲啲黎睇你呀!"
嗰一吓我覺得佢捉得我特別緊....我轉身就已經忍唔住喊喇!!
我亦都做到好堅強冇喺佢面前留過一滴眼淚....
希望伯伯你都堅強咁開心生活啦!!!
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 piggy 的頭像
    piggy

    TSE CINDY的部落格

    piggy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()