每一日都聽到更壞嘅消息......
唔知我仲可以見多你幾多次呢?? 媽咪今日又再同我講睇完伯伯,
覺得佢精神好,但係個樣似捱唔到好耐....我信媽咪架,因為媽咪每一日返工都會對住一啲有病嘅公公婆婆.
伯伯同媽咪講見到我同keroro去探佢...其實呢................
點解幾日之間轉變得咁快..早幾日先同佢飲完茶..今日聽媽咪講已經好似兩個人咁喇!!
媽咪話佢好似想交低身後事咁....喺佢仲識寫字嘅時候攞左儲落嗰一萬蚊俾我同keroro..
佢今日同媽咪講佢已經唔識寫字喇!
係咪你就黎要離開我哋喇........................
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 piggy 的頭像
    piggy

    TSE CINDY的部落格

    piggy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()